maandag 25 november 2013

De bakker


1-1 relatie: Cupcakes & frostings
(deze printable kan je hier downloaden)




Memory: Cupcakes
naar een idee van juf Sarah op facebook

Memoryspel met kleine details (kleurenverschil in strikjes). Van elk motiefje zijn er 2 soorten, telkens met een strikje in een andere kleur.

Variant: Het spel kan vereenvoudigd worden door het verschil in strikjes weg te laten. 
















Spel: Maak je eigen cupcakes
(deze printable kan je hier downloaden)

De kinderen maken hun eigen cupcakes!

Variant: Geef de kinderen kaartjes met daarop de ingrediënten die ze moeten gebruiken om hun cupcake te maken of bied foto's aan van zelfgemaakte cupcakes die ze kunnen namaken.




verschillende soorten cupcakes












verschillende soorten liners












verschillende soorten frosting












verschillende soorten toppings






















4 opmerkingen:

  1. Hallo juf Janna,

    ik vroeg mij af of je de memorie in het thema 'De Bakker' op je computer staan hebt en of je deze zou willen delen?

    Alvast bedankt voor al die leuke ideëen!

    Groeten,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag juf Janna!

    Super toffe ideeën. Zou ik de memory-kaartjes ook mogen gebruiken?

    Groeten
    Katrien

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Profiteer van onze leningaanbieding, snel krediet binnen 72 uur en begin met het kiezen van uw nieuwe levensproject. We bieden leningen aan alle serieuze en eerlijke mensen tot 10 000 000 euro of dollars met een rentepercentage van 3%. Onze overdrachten zijn door de bank verzekerd voor transactiebeveiliging. Dus, als u financiële hulp nodig hebt, neem dan contact met ons op voor meer informatie.

    E-mail: georges.matvinc@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Leuke spelletjes!

    Helaas kan ik de cupcakes niet downloaden, ik krijg een foutmelding. Kan ik deze alsnog even krijgen?

    BeantwoordenVerwijderen