donderdag 16 april 2015

Flesjes & dopjes

Experimenteer- en ontdekflesjes
Flesjes gevuld met allerlei soorten materialen (water, zand, gekleurde rijst, glitters, parels, foamfiguurtjes, pompons, ... )

Ook leuk om de kinderen zelf één te laten maken!






Memory: Dopjesmemory

 

Spel: Zoek de juiste figuurtjes (zelfstandige activiteit)
De kinderen zoeken tussen de dopjes naar het dopje met hetzelfde figuurtje als op hun legkaart. Wanneer ze het juiste dopje gevonden hebben mogen ze het dopje over het figuurtje plaatsen.



4 opmerkingen:

  1. Hoi Janna,

    Bij mij zinkt alles in de flesjes naar de bodem, hoe zorg je ervoor dat het zweeft? Groetjes Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Profiteer van onze leningaanbieding, snel krediet binnen 72 uur en begin met het kiezen van uw nieuwe levensproject. We bieden leningen aan alle serieuze en eerlijke mensen tot 10 000 000 euro of dollars met een rentepercentage van 3%. Onze overdrachten zijn door de bank verzekerd voor transactiebeveiliging. Dus, als u financiële hulp nodig hebt, neem dan contact met ons op voor meer informatie.

    E-mail: georges.matvinc@gmail.com

    WhastApp : +33 756924191

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrijdag vrijdag van de afgelopen week kreeg ik een lening van 15000 euro van Steven Funds een online leningbedrijf, ik las wat getuigenis over hen en ik besloot om een sollicitatie te solliciteren en naar mijn grootste verrassing werd de lening goedgekeurd en overgebracht naar mijn account afgelopen vrijdag contact met hen op via e -mail stevenfunds@outlook.com of whatsapp +2347043593434 voor elke soort lening

    BeantwoordenVerwijderen